1
Mobiliteitsoplossingen

Hely

Deelauto’s, e-bikes, bakfietsen en meer: makkelijk in één app. Hely ontwerpt slimme, multimodale mobiliteitsoplossingen voor elke organisatie.

De leefbaarheid in veel steden staat onder druk. Een stijgend aantal inwoners reist dagelijks de stad in en uit met directe gevolgen voor de bereikbaarheid, ruimtebeslag en luchtkwaliteit in de stad. De verantwoordelijkheid voor dit probleem wordt niet alleen direct bij overheden neergelegd, maar ook bij bedrijven. Niet alleen duurzaamheid, maar ook de gezondheid en flexibiliteit van medewerkers wordt steeds belangrijker. Een enorme opgave voor bedrijven om door middel van mobiliteit aan dit alles bij te dragen. Dat is waar Hely om de hoek komt kijken.

Hely Iphone

Maatwerk

Er bestaat geen one-size-fits-all als het gaat om een passend mobiliteitsbeleid. Daarom kijken we bij Hely altijd samen met jou naar welke vervoersmogelijkheden het best passen bij jouw organisatie en doelstellingen. Het resultaat is een of meerdere Hely Hubs op strategische locaties, zoals een kantoor of P+R, met een vloot volledig op maat en passend bij het mobiliteitsbeleid van vandaag en morgen.

Advies op maat

Multimodaal

Hely is geen deelauto of -fiets aanbieder: Hely is jouw mobiliteitspartner voor alle soorten deelvervoer. Wij leveren elk type vervoermiddel, ongeacht model of merk en maken deze via één app beschikbaar. Dit biedt de medewerker meer keuzevrijheid en flexibiliteit, maar bespaart jouw organisatie ook veel extra administratie. Bovendien werkt Hely samen met andere mobiliteitsplatformen en -aanbieders, zoals Shuttel en Greenwheels, om zo op elk moment van de reis de ideale mobiliteitsoplossing te bieden.

En daarna?

Zodra de Hely Hub(s) bij jouw organisatie zijn geopend kunnen medewerkers zich aanmelden bij Hely en direct hun eerste rit starten in de app. De Hely app is het enige wat je nodig hebt om te reserveren, de voertuigen te openen en te gebruiken: apart sleutel- en agendabeheer is verleden tijd. Alle zakelijke ritten op één overzichtelijke verzamelfactuur naar jouw organisatie. Privé gebruik maken van de Hely voertuigen kan naar wens worden aan-/uitgezet en gefactureerd. Ondertussen zorgt Hely er ten alle tijden voor dat de voertuigen schoon en goed onderhouden zijn en medewerkers 24/7 worden geholpen door de Hely klantenservice. We monitoren en rapporteren het gebruik, zodat we samen eventueel de nodige aanpassingen aan de deelvloot kunnen doen. In één woord: full-service.

Als start-up van de Pon-familie, maakt Hely gebruik van alle kennis en ervaring op mobiliteitsgebied die binnen het concern voorhanden is: auto- en fietsdeelsystemen (Greenwheels), SmartCar en -bike oplossingen (Mind), zakelijke mobiliteitskaarten (Shuttel) en kennis over klantbeleving en beweging.

Meer weten?

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Bekijk de website van Hely Zakelijk.

Bekijk Hely Zakelijk

Heeft u vragen? Ik help u graag.

PK180626V114.jpg ">

Niels Dragt